Fred en Jolanda in Costa Rica

30 days and counting....

Het begon met een weekendje B&B zoeken. Tot bij mij (Jolanda) het ineens begon te kriebelen. Tsja en als dat gebeurt dan is er natuurlijk geen houden meer aan.... .

Wat een vooruitzicht, we gaan weer een reis maken, en wat voor één: een reis naar Costa Rica, Wij waren er met één minuut al uit waar we naar willen gaan; Dit land stond ver bovenaan op de bucketlist. Eigenlijk stond weer een reis naar Afrika op de hoogste plaats. Maar dat durven we nu niet gewoonweg niet aan en bovendien zijn die reizen veel te duur geworden. Na veel puzzelen en reisdagen verschuivenzijn de tickets eindelijkgeboekten durven we aan de voorpret te beginnen.

Roos blijft thuis en wij zijn ervan overtuigd dat het voor ons alle drie heel erg goed is als wij 2 1/2 week van huis zijn. Met facetime, whattsapp en ouderwetse sms kunnen we gewoon in contact blijven. En gelukkig zijn er veel lieve mensen om ons heen waar we op terug kunnen vallen!

Waarom deze keuze? Nou, vanwege: de natuur, regenwoud, snorkelen, raften, hangbruggen, canopy, actieve vulkanen, wandeltochten, toekans, kolibries, kikkertjes, luiaards, slingeraapjes, doodskopaapjes, zeeschildpadden, krokodillen, kaaimannen, met je hoofd in de mist in het nevelwoud, lamantijnen. En natuurlijk hopen we met de 4WD glibberige modderpaadjes te trotseren.

Ik ben alvast begonnen met de bagage (zie foto).

Connie (Velserbroek)

Wat ontzettend leuk dat jullie ons weer laten meegenieten van jullie reis. Ik heb van de Indonesië reis ook erg genoten en keek elke dag uit naar een "update". Februari is zo om gelukkig.

simon en marja

Geweldig dat jullie samen op reis gaan....heerlijk! Geniet ervan en ben erg benieuwd naar jullie verhalen en (vooral) foto's!

Mathijs Beentjes

Leuk!!! Heel veel plezier!!!